آیا من می توانم آیا بعضی از ورزش اگر من یک کیست 4.5cm کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا من می توانم آیا بعضی از ورزش اگر من یک کیست 4.5cm کلیه

می توانم انجام دهم بعضی از ورزش اگر من یک کیست 4.5cm کلیه؟ این یک سوال توسط یک بیمار که گفت او کیست 4.5cm کلیه فقط در حال حاضر است. مشخص شده است که هنگامی که با کیست کلیه تشخیص داده، بیماران معمولا گفت برای انجام برخی از تغییرات در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را. سپس می توانید با کیست کلیه بیمار انجام برخی ورزش؟

برای کیست کوچک کلیه، که آنها از هیچ ناراحتی ایجاد نمی کند، در حالی که برای یکی از بزرگ، می تواند نشانه را آشکار و دردناک القا، شما نیز باید از درمان موثر به موقع به دنبال. به طور کلی، بدون نیاز به درمان زمانی که کیست کمتر از 3 سانتی متر است وجود دارد. با این حال، به عنوان برای 4.5cm کیست در کلیه، آن است که به وضوح بزرگتر و آن را ممکن است شروع به منجر به علائم واضح و ناراحتی. در واقع، آن را اجرا می معرض خطر کیست پارگی، ادرار خون و عفونت های مختلف.

از طریق تجزیه و تحلیل بالا، شما می توانید ببینید که با کیست های کلیه 4.5 سانتی متر زندگی می کنند، شما باید با توجه بیشتر به شیوه زندگی روزانه پرداخت.

به فرانک، اگر چه ورزش می تواند به شما کمک کند تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ نگرش فعال، همه تمرینات می تواند در دسترس برای بیماران مبتلا به کیست کلیه است. از آنجا که برخی از انواع ورزش باید توسط کیست برای بیماران کلیوی اجتناب شود، مانند بسکتبال، در حال اجرا، کوهنوردی، wreatling و غیره. از آنجا که این نوع از تمرینات می تواند کیست کلیه به راحتی ستم، در نتیجه منجر به بیماری جدی تر مانند ادرار خونی، عفونت کلیه، درد پشت، خستگی و غیره.

چه ورزش برای بیماران بر روی زمین هستند؟

در واقع، برخی از ورزش با شدت متوسط ​​می تواند برای بهبود شرایط، مانند تای چی، چی گونگ، آهسته دویدن، شنا و غیره مفید است. همه آنها می تواند رگ های خونی گسترش، ترویج گردش خون و افزایش ایمنی.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد ورزش و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: